måndag 8 september 2008

Helgen!

Hej!

Nu var det ett tag sen man skrev igen, har ju inte haft motivation och skriva.
Men idag ska jag allt skriva ett inlägg.
Helgen har varit lugn, i fredags hade älsklingen och jag mys kväll=)
Sen i lördags var jag med Erika och Clas till Jönköping där vi senare träffade Johanna och Tony och åt lunch och fikade, det var trevligt!
Synd bara att Madde gumman fattades!
Men hon hade det ju bra i ullared istället=) Aviss!!!
Längtar tills hon får sitt bredband igen så man får läsa om hennes äventyr lite oftare=)

Igår tog vi det lugnt och åkte till mammsen på kvällen, blev jätte sur för jag hade bara gått 4000 steg när vi kom till mamma och vi körde inte hem Conny förens vid 20.30 men envisa jag tvingade med patrik och var ute och gick till jag kom upp i mina 11400 steg! Tack för det, då kunde jag lägga mig med gott samvete!

Idag har älsklingen och jag varit ute och gått, vi gick åt varsitt håll och möttes upp på halva vägen för jag ville springa med.
Så nu är jag helt slut!. Men det är så skönt när man har klarat det!
Idag såg jag att jag har 1,9 kg tills mitt första delmål! Jippi!!!!
Så nu ska jag förska ta i några veckor så jag kommer dit!

Ikväll ska jag jobba 15-20 inte så länge så det är skönt=)

Idag gör vi creamy chicken curry med ris=)=) Mums=)

Ha det toppen Kramar

Inga kommentarer: