tisdag 23 september 2008

Tisdag..

Hej

Helgen är nu över och det är så otroligt skönt!
Känns när man har jobbat så mycket kan jag säga!
Igår var jag ledig och även idag=)
Imorgon jobbar jag kväll så det ett helt dygn ledigt till=)

Träffade vännerna en snabbis på fredags kvällen det var roligt men jag mådde så dåligt så jag orkade inte stanna länge.
Men vi hann prata lite om att vi kanske skulle träffas bara tjejerna på fredag och festa lite=)
Det var så längesen och jag behöver verkligen få ha det lite roligt!

Snart får vi pengar och det ska bli så skönt!
Ska köpa nya skor, jacka, kläder och smink! Behöver verkligen allt!
Men köper inte för mycket kläder för när man försöker gå ner i vikt passar inte kläderna efter ett tag, så det får bli på fredag=)
Vi har massor med räkningar denna månaden och olika lån som ska betalas!
Men nästa månad blir det bättre! Har råd att köpa kläder i alla fall=)=)

Älsklingen och jag planerar för fullt hur vi ska kunna göra sovrummet mysigt!
Vi ska byta golv, måla väggarna vita och ha kvar den svartmönstrade fondväggen, bygga en garderob och byta sängen till en 160 säng för det får knappt plats en 180!
Sängen ska vara vit och jag har kollat runt på massor men tyvärr madde gumman så blir det nog likadan säng som eran!=). Det är den enda som finns i 160, är vit och är i en prisklass för oss!
Tycker den är väldigt fin dessutom!=)
Men det kostar att renovera men vi ska försöka prioritera så vi kan göra om, för just nu van trivs jag otroligt mycket i sovrummet. Det är jätte mörkt, sängen är för stor så man knappt kommer runt den, det är bara ett hål i väggen där en garderob ska stå sen är golvet jätte fult!
Vi ska försöka sälja våran säng för att få lite pengar=)
Ikea har faktiskt väldigt billiga och fina golv!
Hade ingen aning om att dom hade golv men nu har jag sett flera jag vill ha som inte alls skulle bli så dyrt! Längtar som en tok!

Vikten kämpar jag med för fullt! Blir galen när den bara står still!
Har 0,9 kg nu tills jag når mitt första delmål! Försöker sänka kalorierna ännu mer och röra på mig bara för att komma ditt! Så igår och idag har jag inte ätit så mycket, inte bra att göra så här men jag blir galen om jag inte når mitt delmål snart! Så tills på fredag ska jag ha nått det för att belöna mig med kläderna, skor och jacka! Annars känns det inte som jag förtjänar dom!

Nu ska jag ut med hunden igen!
Erika, jag och Pernilla var ute och gick en lång runda innan=)
Roligt när man slipper gå själv! Men Erika hade så ont i magen så det var svårt och jobbigt för henne att gå, hoppas det har gått över!

Ta hand om er=)..Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Din lilla skitunge! Sängmodellen är till för alla, annars hade det bara funnits ett exemplar av varje sak och det hade ju varit synd! Ni väljer verkligen rätt säng, den är såååå fin :) Puss på dig!