torsdag 1 december 2011

Vila i frid Farfar!

Farfar har varit dålig en längre tid, men nu det senaste så blev han mycket sämre, först sa dom att han kommer gå bort under helgen men sen blev det inte för ens idag. Tycker det är skönt för hans skull att han slipper lida mer för fy att ligga så med sådan smärta! Detta var det han väntade på nu och ville tror jag. Självklart är det sorgligt och tungt med men jag känner att det fanns inget mer dom kunde göra för honom nu och för hans skull var de det bästa att få dö.

Jag har inte haft kontakt med min farfar på väldigt många år, men min pappa har haft det. Vi har hälsat lite till varandra osv men inget mer. Så visst tycker jag det är tråkigt och känns tungt, men detta var en man som jag inte kände. Men han var ändå min pappas pappa. Så jag blir mest ledsen för min pappas skull.

Vila i frid Farfar <3

Inga kommentarer: