torsdag 15 december 2011

Lyckliga tjejen :)


















Julia var så duktigt och lycklig under Lucia tåget. När vi gjorde oss i ordning här hemma så sa hon att hon var så fin och gjorde piruetter hela tiden :) Min vackra lilla tomtenissa :) Hon sjöng inte på scenen men dansade sig igenom hela uppträdandet, så lycklig var hon :) Vi är så stolta över våran tjej och man blir så varm i hela kroppen och hjärtat svämmar över av kärlek när man får se sin tjej vara så duktig och lycklig :) Det var ett jätte mysigt och trevligt Luciafirande:) Pappa, Ann och min mormor var med så det var roligt för Julia :)

Igår jobbade jag 7-14, brukar oftast börja klockan 8 för jag brukar få blodsockerfall lätt och må dåligt annars. Mycket riktigt så blev jag så yr och kände mig totalt svimmfärdig så jag fick lägga mig en stund på jobbet sen gick jag upp och åt och då släppte det lite. Borde kanske ta lite nya prover för att se så mina värden är bra. Men vet att jag lätt kan få blodsocker fall nu, särskilt med bebis i magen!

Jag har fortfarande inte gått upp 1 gram, tycker jag borde göra det snart men det kommer väl. Bebisen är ju inte så stor än. Igår kände jag små buffar flera gånger :) Så underbart att få känna det. Det är ju inte så många gånger jag känt än men nu kommer det nog mer och mer!

Imorgon går jag in i vecka 18, kan knappt fatta vart tiden har tagit vägen! :)

Igår eftermiddag hade vi Madde, William, Johanna och Mollie på besök! Vi fikade och åt mat. Barnen hade jätte roligt som vanligt och sprang runt i hela huset och busade :) Så roligt att se nu att dom leker så fint ihop :)

Idag har vi personalmöte så jag har lovat att ta med fika, dum som jag var ;) Hehe nej men jag får alltid sån prestationsångest och gör det större än vad det behöver vara! Men nu så har jag i alla fall bestämt att göra cupcakes med pepparkakssmak och vitchoklad frosting. Får hoppas det duger :)

Sen är jag ledig till och med annan dagen och det behöver jag verkligen, ska bli underbart :)

Ha en underbar dag :)

Inga kommentarer: