måndag 5 december 2011

Mitt och Erikas kalas :)

Delar med mig av några utav bilderna från går dagen :) Vi tog inte så jätte mycket kort. Till fikat hade vi ju bakat olika små kakor, saffranslängder, blåbärs cheesecake och apelsin cheesecake med pepparkaks botten. Smarrigt värre det :)

Vi fick båda jätte fina och roliga paket! Utav mammsen fick jag en muffins bakform, en hjärtanbakform med löstagbar kant, sprits och en receptbok! Av Felicia fick jag julbakformar :). Utav Anna, morfar, mormor, pappa och Ann fick jag presentkort och pengar :) Blev så glad för alla paket så nu kan jag baka massa framöver :)

Idag ska älsklingen och jag åka till Jkpg för att shoppa loss med våra presentkort och handla dom sista julklapparna! Ska bli så roligt!! Tänk att kunna få unna sig att köpa kläder och skor för pengar man fått och slippa ha ångest över hur man ska ha råd! Är så tacksam för allt jag fått!

Julia ska spendera dagen med moster Sofie, dom ska åka både till mammsen/mormor och till en kompis till Sofie så hon lär nog med få en toppen dag :)

Hoppas ni har en fin dag! Snön ligger vit på taken när man tittar ut men förmodligen bara några timmar till!

Inga kommentarer: