onsdag 30 november 2011

Ledig idag :)

Hej på er!

Idag är jag ledig! Skönt! Ska till frissan och äntligen få håret klippt vid 11, skulle gått förra månaden men fick ta det denna månaden istället. Ska köpa färg och slänga i håret med för nu börjar utväxten synas väldigt väl! I eftermiddag kommer Sofia om hon inte föder bebis innan dess vill säga ;) Vill så gärna träffa henne innan bebis kommer för sen lär hon inte ha så mycket tid över. Känner att jag vill så mycket och hinner inte träffa alla så mycket som jag önskar. Men det är ju så när man jobbar olika tider och i december är det alltid fullt upp eftersom vi har så många födelsedagar, lucia, jul och nyår! Så man får sakna varandra rejält!

Jobbar torsdag och fredag men sen kommer helgen och den är fullspäckad med massor av roligheter! Erika och Sofie kommer fredag kväll. På lördag förmiddag ska det bakas inför kalaset för mig och Erika på söndag, fyller ju hela 26 år på söndag! Erika fyller den 7.e så då passar vi alltid på att slå ihop det! På lördag kvällen ska jag och älsklingen gå ut och äta och gå på bio! Ska bli så mysigt att bara vara vi lite, har inte funnits så mycket tid för det nu den senaste tiden. Det passar ju bra nu när Julias båda mostrar är på besök så kan dom ta hand om henne när vi är iväg! Sen på söndag blir det kalas då! :) Så fullt upp som sagt!

Ha en toppen dag!

Inga kommentarer: