fredag 2 december 2011

Snart är dom här :)

Nu är Patrik och Julia inne i stan och ska hämta Erika, Clas och Sofie :) Har förberett tacos tills dom kommer och vi ska bara ha en mys kväll. Är totalt slut efter denna veckan som har innehållit mycket jobb, dålig sömn, stress, tråkiga bemötanden (som kan förstöra hela ens dag!), dåligt samvete för att jag inte hinner träffa alla jag vill och sorg. Så mycket har det varit!

Helgen är full med massor av roligheter. Imorgon ska det bakas på förmiddagen till kalaset på söndag. Det blir två olika sorters cheesecake som jag hoppas ska bli goda. Alltid spännande när man inte har gjort receptet förut hehe! Sen ska vi gå lite på julmarknaden i Eksjö, om vädret tillåter då förstås. Sen har älsklingen och jag bokat bord på Twin City i Jkpg och ska efteråt gå på bio. Ska bli väldigt mysigt att få lite egentid för det har det inte varit mycket av det den senaste tiden. Sen fyller jag ju år på söndag, då blir det kalas för hela slanten :) Rolig helg väntar oss :)

Vill även säga stort GRATTIS till våra vänner Sofia och Ted som idag har fått sin andra son Leon :) Äntligen kom han efter allt slit och väntande! Hoppas ni alla mår så bra ni kan och jag längtar tills vi kan höras och ses så jag får höra om allt :)

Ha en mysig helg!

Inga kommentarer: