tisdag 13 december 2011

Lucia

Detta kortet är från förra årets Lucia :) Julia hade bara varit på dagis i 1 månad så jag trodde hon skulle vara blyg och ledsen i Lucia tåget och uppe på scenen. Men vilken teater apa hon var. Hon hade så roligt och hon riktigt strålade :)

Idag är det dags igen men nu är hon 1 år äldre så det kan ju gå hur som helst detta året hehe! Hon ska i alla fall vara tomtenissa idag med, så får hon vara tärna nästa år istället:) Tycker luciafirandet är så fint här. Vi är i ett missionshus med scen och efter så fikar man tillsammans och det är jätte mysigt och trevligt! Så nu längtar vi till kvällen :)

Idag ska vi ha familjedag här hemma och ha pepparkaksbak och lyssna på massor av julmusik :) Så roligt att både Patrik och jag är lediga tillsammans idag en dag mitt i veckan :) Ovanligt!

Nu jobbar jag bara i morgon 7-14 sen på torsdag är det personalmöte 13.30-16.30 sen är jag ledig till och med annan dagen! Ska bli så underbart skönt! Så då kommer det bli massor av bakande här hemma både fika och godis :)

Nu ska lillan och jag äta frukost, pappan sover fortfarande och det unnar vi ju honom :)

Ha en fantastisk Luciadag :)

Inga kommentarer: