söndag 4 december 2011

Min dag :)

Idag fyller jag hela 26 år! Hehe börjar bli gammal ;)
Blev väckt av 5 skön sjungande personer som kom in med paket, ljus och ett super gott nytt the :) Snacka om att man bli uppvaktad:)

Jag fick Leilas Cupcake bok (nu har jag alla 3 böckerna!), en kopp som det stod världens bästa mamma på :), choklad och the av mina 2 älsklingar, trodde inte jag skulle få något för jag hade ju redan fått min present av dom :)
Av Erika och Clas fick jag en jätte fin kakburk, ballongvisp, 3 olika sorters the, ögonfransböjare och rougeborste :)
Av Sofie fick jag presentkort på HM och rouge :)
Så är jätte glad för alla mina presenter!

Dom hade ställt sig och gjort keso plättar med amerikanska blåbär till :) Så gulligt av dom :) Middagen har dom planerat i förväg så det blir grekisk panna, mums! :)

I eftermiddag kommer, morfar, pappa Ann, mamma, Felicia, och Anna hit på kalas. Vi har gjort 2 sorters cheesecake, små kakor och saffrans längd :) Kommer bli mysigt! Roligt när alla mina systrar är samlade! Sen få vi ju inte glömma Clas heller ;)

Älsklingen och jag hade en super mysig kväll igår! Maten var jätte god och bion var helt klart sevärd :)

Ha en toppen dag!

Inga kommentarer: