onsdag 8 juli 2009

Onsdag..

Hej!
Veckan bara springer förbi hinner ju knappt med=) I söndags surade jag för att vi inte skulle göra något i veckan, Herregud det skulle jag inte ha gjort gick från att inte ha något att göra till hur mycket alternativ som helst=)
I måndags hämtade vi upp mammsen och gick på stan och käkade lunch=) Jätte mysigt men allt med mamma tar ju lite tid, men vad gjorde det när vi hade hela dagen på oss=)
Igår bestämde vi hastigt att vi skulle åka ner till Sofia och Fredrik i Lenhovda, dom ville till IKEA som ligger närmast i Kalmar så det blev en lång resa för oss men vi hade jätte trevligt=)
Efter vi hade lämnat av dom hemma igen var det dax för oss att bege oss hem för vid 19 skulle vännerna komma och grilla! Vi var hemma 18.57=) Så Tony satt utanför och väntade och dom andra kom snabbt efter=) Tur vi hann hem=) V grillade och sedan bjöd Patrik och jag på marängswizz eller hur det nu stavas=) Var jätte trevligt och hade ju saknat familjen Frank/Holmros nu när vi inte hade träffat dom på mer än 1,5 vecka! Efter dom åkte fixade jag till det lite här hemma sen dök vi i säng, dö trötta!
Det som var så roligt var att min barndomsvän Jeanette skickade och undrade om vi ville köpa massa bebis grejer utav henne billigt. Hon skrev att hon ville hjälpa oss samtidigt som det blev en liten slant! Ja en liten slant är det ju om man ska räkna upp allt hon skrev att vi skulle få! Hon är i alla fall på väg upp nu och hon kör många mil tror det nästan tar 3 timmar att åka! Så hon och barnen kommer upp så åker vi nog och shoppar lite och äter något gott=) Har saknat henne och det ska bli så roligt att få träffa henne, senast vi sågs va i Båstad för 3 år sen och innan dess minns jag inte ens!
Imorgon ska jag förhoppningsvis fika med lite goa tjejer, vi får väl se vilka vi blir och vart=) Maddes bebis kanske har ploppat ut innan dess=) Herregud börjar bli så nervös för henne, drömmer om att hon ringer mitt i natten så jag vaknar till och måste kolla mobilen hehe!
Längtar så efter att få veta vad det är för liten bebis och vill ju se hur den ser ut. Förväntar mig inte att komma till dom direkt när om har fått den självklart utan det får hon helt bestämma jag förstår henne hur länge det än tar! Även att man självklart är nyfiken=) Älskar dig vännen och detta fixar du galant=)=)
Ha en härlig dag=) Kramar

Inga kommentarer: