måndag 20 juli 2009

Kan ni tänka er att dessa två har gått och blivit föräldrar=)


Är så stolt över min älskade vän Madde som har lyckats föda fram en liten välskapt pojk=) Jag vet att det var kämpigt för dig och han var ju stor 4700g och 54 lång=)
Jag har så svårt att fatta att det har legat en liten bebis i hennes mage! Kankse låter knäppt med tanke på att jag själv har en liten sån i magen, men det kan jag ju knappt fatta heller!
William ska han få heta och det namnet är ju bara SÅ fint=) Vi funderade faktiskt med på det ett tag=) Men jag visste ju att Madde funderade på det med=) Jag längtar så tills man får prata med dig och sen tillslut få se den lille pojken, men det är helt klart på dina önskemål och villkor vännen=) Är så glad för att allt gick så bra ändå och att ni nu har fått komma hem med eran skatt! Fick ett sånt gulligt kort på mobilen innan som nu ligger som bakgrundbild=) Så himla söt alltså! Ville bara pussa ihjäl telefonen!!! Hehe... Du behöver inte vara rädd madde ska bara pussa lite på honom sen=) Nu förstår ni nog att jag själv blir nervös för min egen skull för nu helt plötsligt börjar jag ju närma mig! Kan vara mellan 3-7 veckor sen har vi våran lilla skatt hos oss=) Jag är så spänd och nyfiken på vad det ligger och sparkar i magen min=) Om det blir en pojk blir det ett riktigt pojk gäng men blir det en flicka så har hon ju många fina pojkar att välja mellan=)..Hehe..Jag blir lika glad för båda så länge bara bebis mår bra=)
Idag går vi in i v.36=) Så som sagt det börjar närma sig!
Veckan består av olika saker. I morgon 9.30 blir det barnmorskan! Ska bli roligt att se hur mina värden är, hur bebis mår och om sf måttet följer kurvan=) Sen blir det att handla, åka till Bodafors och hämta Benji, hem och städa för sen på kvällen kommer vännerna hit på grillning! Vet inte hur jag ska orka med allt med tanke på att det gör ont i fötterna bara på vägen till toan! Men det löser vi nog! Sen ska vi ha Benji till torsdag i alla fall. På onsdag blir det förhoppningsvis 2 fika stunder=) Först med Sofia sen med Nella och Lisa som jag har saknat massor! Sen får vi se vad som händer! Tycker det räcker med allt detta!!...
Ha det nu så bra=) Kramar

Inga kommentarer: