torsdag 16 juli 2009

Är det verkligen på gång nu??=)=)=)

Hej!
Nu kanske äntligen Maddes förlossning är på gång! Sitter nästan här och hoppar så nervös är jag! Kan inte fatta att det verkligen kan vara så att hon snart kan bli mamma för första gången=)
Blir så fasen så nervös att jag själv kanske måste åka in och föda!!!!=)=)..Hehe!! Kunde ju alltid hoppas! Men lite för tidigt än kanske!
Väntar med spänning för att bli uppdaterad! Nella har lovat att uppdatera mig även om det blir något under natten! Dom har inte åkt in än men det verkade inte långt ifrån för han hade visst väldigt ont! Tro fasen att förlossningen går igång när man, rensar ogräs, klipper gräs, dricker hallonbladsthe och sist men inte minst vaxar en bil på en dag!!!!
Älskar dig vännen och längtar så efter att få höra att allt gick bra och vad det blev för något litet knyte=)
Lycka till!!=)=)


1 kommentar:

Jessica, Johan & Tilde sa...

Åååh, det är så spännande så jag tror jag koolar här snart, eller föder jag med! haha nej det får vi verkligen inte hoppas. Men ååh, nu får Maddes bebis mer än gärna komma ut till sina föräldrar och världen! =)
Tänk va underbart! Nuuu snart är hon verkligen mamma på riktigt!
Sen är det ju din och Lisas tur! =)
Woow! =)
Ser fram emot att fortsätta träffa er fina tjejer, tillsammans med våra knoddisar sen!
Nu håller vi alla fingrar och tår för Magdalena, Joakim och deras lilla skatt! =)
Kram på dig vännen, hoppas du mår bra!