måndag 6 juli 2009

Måndag..

Hallå=)
Helgen har varit kanon=) I fredags åkte vi ut till stugan och hade en hel mysig dag med, Felicia, Erika, Sofie och Benji=) Benji badade flera gånger och tyckte det var jätte härligt, Felicia ville aldrig sluta bada=) Efter det åkte vi hem och fixade oss för att sen på kvällen åka in till stan och äta middag på Akropolis med vännerna=) Kanon gott tror alla njöt i fulla drag! Blir nog en favorit restaurang det där=)
I lördags gjorde vi i ordning oss för att åka till Eksjö med Erika och Clas och spela minigolf och äta glass, tro ni det blev så? Knappast! Det började ju ös regna så vi åkte till Via Venetto och åt en pizza istället, sen åkte vi och handlade sen hem, var en jätte lugn dag och jag var kanon trött verkligen! I igår kom Erika och Clas hit så vi grillade, åt rabarber paj och tittade på en bra film=) Vi rensade även ur garderoben i sovrummet så nu har älsklingen satt upp lite hyllor så bebisens kläder får plats=)
Idag går vi in i v.34=) Bara 48 dagar kvar till bf=) Ingen förändring tycker jag förutom att jag har ont både när jag ligger och sitter nu med så vissa tillfällen vet jag inte vad jag ska ta mig till.
Men bebis verkar frodas och må gott i alla fall=) Madde gumman har ju bara 7 dagar kvar till sitt bf! Börjar bli nervös för hennes skull nu=)..Hihi..
Snart ska vi till mammsen och sätta upp en lampa sen in med mammsen till Nässjö där vi ska träffa mormor och käka lunch, mamma ska även shoppa lite på textilhuset=)

Inga kommentarer: