fredag 10 juli 2009

Mot Öland!!=)=)

Hej=)

Idag åker vi äntligen till Öland! Kommer bli super mysig och vi hoppas nu på fint väder även att väder prognosen inte vill säga det! Vissa personer saknas, men vad kan jag hjälpa det..:(:(..
Men ni får det bra här hemma med tror jag! Madde se nu till att ploppa ut bebisen idag och om inte idag så näsa vecka=)=)..Hihi=)..Skämt och sido nu får bebis komma när som ju=)
Vi åker vid 11 tiden och då ska vi möta upp Johanna och Tony i Borgholm för att äta lite sen ikväll skulle vi grilla spett=) Vi har inte planerat riktigt allt vi ska göra men utflykter kommer det att bli=) Hoppas bara att jag kommer få må bra så jag orkar hänga med osv. Men det löser sig! Vi kommer nog inte hem förens på tisdag, så snälla mamma ska sova här med kissarna mellan lördag-måndag! Tack gulliga snälla mamma=) För då behöver jag inte gå och ha ångest över att dom är själva mycket och tycka synd om dom!

Nu ska det packas och förberedas!
Ha nu det jätte bra så hörs vi igen på tisdag!=)
















Inga kommentarer: