fredag 2 januari 2009

Nytt år nya möjligheter=)

Hej=)

Nu var stor helgerna över. Det har varit en väldigt rolig och mysig tid även att allt inte blev som man hade tänkt sig. Nyårsafton blev ju bra i alla fall=)..Även att jag inte drack fick jag träffa mina vänner och äta god mat i alla fall=)..Erika jag och Johanna stannade hemma vid 12 slaget för från Erikas tv-rumms fönster ser man hela stan och det var helt otroligt att se alla fyrverkerier=) Super mysigt! Tyckte jag i alla fall. vid 00.30 gick jag upp till mormor och skulle sova men det var inte lätt för hon har sitt fönster mot stan så jag låg i sängen och kunde se alla fyrverkerier, mysigt men jobbigt eftersom jag skulle upp och jobba vid sju. Jag kom i alla fall upp och jobbade till 12.00 Sen gick jag upp till Erika igen det det bara var lugnt. Hände inte mycket mer igår. Idag har jag jobbat från 7.00-14.30. Det gick bra men jag känner ju att jag inte har fått sova tillräckligt dom här dagarna och mindre kommer det säkert bli i natt. Jag ska jobba i morgon 7.30-20.30 alltså hel dag. Skulle jobbat på söndag med men orkade inte ta den extra turen så jag gav den till en annan tjej. Tur är väl det så man får vila upp sig någon gång!

Jag har ju inte talat om mycket om julen men den var super mysig och jag fick som sagt mer än vad jag hade kunnat önska mig! Öronhängen med änglar, kokböcker båda är Leilas, träningsmojäng=), Pulsklocka, bh och trosa, hela sex and the city serien!, sheer cover eller hur det nu stavas men det är mineral smink!, brickor, presentkort på lindex, en bok, en skiva, vackra ljus, morgonrock, mixer och pengar! Jag kan ha glömt något men det var nästan allt i alla fall=) Maten var kanon god men efter 2 dagar med julmat är jag trött på det! Vi firade ju jul 4 gånger men som tur var va det bara jul mat på 3, hehe. Här kommer några bilder från julen. Har inga på nyår än tyvärr=)

Ikväll blir det att ta det lugnt, vi är bjudna hem till Erika och Clas på film kväll och köttfärspaj=) Men jag vet inte än om det blir så för Erika mådde inta bra. Annars bli vi nog bara hemma!

Ha en toppen kväll=)=) Kramar

2 kommentarer:

Erika Hopstadius sa...

Inga kort på din älskade syster?! nej nu blir jag ledsen på dig Mikaela... :)

Anonym sa...

Jättefina bilder Mickan! :)
Och vad roligt att du också haft mysiga helger nu! :)
TYcker du är en utav världens starkaste tjejer, beundrar din styrka något otroligt. måste bara säga det igen!
Många många kramar från din bumbi såklart :)