tisdag 6 januari 2009

Tisdagen den 6:e Januari....

Hej!
Hoppas alltär bra med er i kylan! Jisses vad kallt det har varit i flera dagar nu ändå upp till 14 minus vad jag har sett säkert mer under natten! Kan ju knappt andasnär det är så kallt hehe.
Tiden bara rullar i väg och det händer väl inte allt för mycket egentligen. Jag har ju jobbat en hel del men nu så är jag ledig till torsdag kväll och då jobbar jag bara torsdag och fredag denna veckan! Sen jobbar jag 3 dagar nästa vecka sen är mitt vikariat slut! Vet inte hur allt kommer att bli med jag är en känsla av att allt löser sig! Johanna ska nog bjuda hem oss vänner till helgen, hon har ju fyllt år och vi firade inte henne så mycket nyår utan hon ville hellre att vi skulle göra det när vi blev hembjudna! Det rycktas om mat i alla fall=) Hehe..

Igår kväll vid ca 1930 började Clas och Erika prata om bio först australia men dom biljetterna tog slut direkt. Men sen filmen vi hade i alla fall tur med vädret 2. Den började 21.20. Vi bestämde att vi skiter i det med vid 20.30 fick vi rycket, bokade biljetter och åkte som idioter till Jönköping! Hehe när vi kom fram hade vi 10 minuter å oss att handla popcorn och hitta salongen. Det hann vi precis och allt gick bra! Filmen var faktiskt rätt rolig måste jag säga. Den är nog roligare på bio än på film hemma. Blir alltid en annan stämning på bio och folk skrattar som idioter och då börjar man ju själv skratta!
Idag ska vi lägga mormor bak i bilen och åka till mammsen=)
Mormor får ju inte sitta än efter operationen så hon får ligga i baksättet, det blir hennes första utflykt på 1,5 månad. Hon har bara legat hemma och inte gått utanför dörren ens. Så det blir nog skönt för henne!

Hoppas ni får en toppen dag! Kramar!
Här kommer lite bilder på Erika för sist blev det ju ett jävla liv om att ens syster inte fick vara med på ett enda kort från jul! Så här kommer det!!!!!!

1 kommentar:

Erika Hopstadius sa...

Tack syster yster! nu är jag nöjd :)