måndag 26 januari 2009

Då var det måndag igen...

Tjollahopp=)

Då var helgen över och även att jag har jobbat mesta dels så har det gått bra. I fredags åkte vi ju till mamma för att hämta felicia, då bestämde sig Sofie för att följa med hem. Så Erika hängde också med så bestämde vi oss för att äta middag ute och gå på bio i Jönköping Väldigt mysigt och trevligt att få lite kvalitetstid med systrarna=). I lördags tog vi det lugnt på förmiddagen gick igen alla jävla räkningar och planerade månadens matsedel. Sen gjorde vi god mat innan jag skulle till jobbet. Sen igår jobbade jag 8:00-21:00 gick bra men man är ju trött efter en sån dag, så vi la oss tidigt igår.

Älsklingen stackaren har åkt på en förkylning! Hoppas han kryar på sig snabbt och att jag inte åker på något.

Idag är jag ledig och sitter just nu hos Erika vi ska laga någon middag och sen gå ner på stan en sväng. Jag har ju inga pengar att shoppa för men vi ska i alla fall kika runt lite så man inte bara sitter hemma. Sen går jag brevid på ett ställe tisdag och onsdag sen jobbar jag torsdag. Ska även på ett sånt där skit möte på arbetsförmedlingen på onsdag, intruduktion typ eller nått. Som jag typ har gått på 5 gånger eller nått man man måste ju sköta sig när man ska stämpla som jag hoppas att jag kommer kunna göra, men vi får se när alla papper är inne. Men det sura är ju att man måste söka jobb i hela Sverige men jag tror inte att dom kommer vilja anställa mig i norrland precis!

Tråkigt väder och årstid detta!! Vill ha våren det är min favorit årstid när allt blir ljusare och allt blir grönt igen=)..Man får alltid sånna härliga vårkänslor i kroppen då=)

Nu ska jag snacka skit med systra min=)
Ha en toppen dag!

1 kommentar:

Madde sa...

Du lilla höna, jag tror garanterat dom skulle vilja ha dig i Norrland! Man vore en skit om man inte vill det så det så! :D PUSS!