torsdag 22 januari 2009

Torsdag...

Hej=)

Hoppas ni mår bra idag=). Jag mår så bra jag kan tror jag=)..Skönt det=)

Idag ska vi till banken vid 14.30! Håll tummarna nu att vi får låna pengar! Så vi äntligen kan sätta igång med vårat badrum!
Annars händer det inte massor idag. Erika och jag prata om att träffas och gå ut och gå sen. Men vi får väl se vad hon hinner med.
Ska sitta lite med körskoleprogrammet idag tänkte jag!
Måste ju skärpa mig och sitta lite varje dag!
Annars får jag aldrig mitt körkort ju! Men jag övningskör i alla fall=) Detgår bra men när jag blir stressad så går det åt skogen men så länge jag håller mig lugn kör jag faktiskt riktigt bra=)

Saknar gummorna väldigt mycket! måste prata med er snart i allafall. Kanske ikväll?
Vet ju inte alls hur Madde har det i veckorna när hon jobbar och inte! Ibland chansar jag och ringer men då är hon ofta ute på vift=) Sen Johanna vet jag ju att hon jobbar så henne kan man oftast nå på kvällarna=)

Nu väntar frukosten=) Ha en toppen dag! Kramar

Inga kommentarer: