lördag 10 januari 2009

5 år tillsammans idag=)

Idag är det den 10 Januari 2009 och för 5 år sen blev jag och älsklingen tillsammans=)
Herregud vad åren har gått fort och vi har hunnit med massor!
När man har vari tillsammans så här länge har man fått gå igenom många saker tillsammans och man känner varandra väldigt väl. Måste säga att jag tycker att vi har haft och har fortfarande ett väldigt starkt och lyckat förhållande=) Det har alltid funnits stark kärlek emellan oss och som jag känner nu hade jag inte kunnat leva utan honom. Jag tror och hoppas att det kommer vara vi två. Att det kommer vara vi som gifter oss, skaffar barn och Volvo i framtiden=)
Jag älskar honom helt enkelt och jag vet att han älskar mig=)
Idag ska vi ägna dagen åt varandra. Vi ska åka till Jönköping och gå på någon fin restaurang och sedan gå på bio. Det blev Australia. Den ska tydligen vara väldigt bra=) Vi har inte bestämt vart vi ska äta men vi har fått några riktigt bra tips=)
















Igår var vi bjudna hem till Johanna och Tony. Hon har ju fyllt år så vi firade henne=). Vi blev bjudna på en super god tacopaj med jätte god sallad till, sen till efterätt blev det marängswiss eller hur det stavas=). Vi spelade 2 olika spel och kvällen var mysig och lyckad, men tyvärr saknades Madde, Jocke, Nella, Oskar och Philip! Hoppas du blir frisk snart gumman så vi kan träffas alla snart! Synd att inte alla kunde vara med men så är det ibland.

Ha en toppen dag=)
Kramar

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på er <3

Anonym sa...

grattis sötnos :) allt bra med dig ? kramkram

Anonym sa...

Nej nu får du ta och blogga! :) Visst finns det väl någonting som du kan skriva om sötnos. Jag saknar verkligen dina inlägg nu! :)

Madde sa...

Gud vilken fin blogg du har! :) Visst har de en massa superfina bakgrunder! :D

pussen