onsdag 21 januari 2009

God morgon=)

Jaha då var Onsdagen här!!!..Tack vare Madde gumman som påminde mig om vilken dag det va!! Haha=)
Har sovit underbart gott tills jag hör motorsågar utanför mitt fönster! Dom håller på att såga ner träd vid järnvägen.
Det blev ingen Oliver och gänget igår för det var fel format på filmen så vi tittade på tv istället. Var visserligen lite att titta på ändå. Magen skriker efter frukost så jag måste väl ta mig ut i köketför att ta reda på vad jag vill ha till frukost. Det är det värsta med mig att jag har sån beslutångest. Löjligt ibland men sån är jag, hehe. Ikväll jag jobbar jag 15-21. Bra för jag saknar dom på övre faktiskt både dom boende och jobbarkompisarna=) Känns konstigt att inte träffa dom så ofta längre ju! Men men sånt är livet. händer väl inte så mycket kul denna veckan mer eftersom jag jobbar helgen, men vi får väl se vad som dyker upp. Vi har ju köpt golv som ligger här i gästrummet. Vi ska lägga nytt i köket, matrummet och hallen. Men hallen väntar vi nog med tills badrummet är färdigt i så fall. Men vi får se när vi orkar med att fixa med det.

Vill även passa på och säga grattis till Nella som fyller år idag=)..Hoppas du får en toppen dag gumman! Väntar på inbjudan till kalas=)

Ha en toppen dag! Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är onsdag i dag pluttan! :)