torsdag 29 januari 2009

Trött som en idiot!!...

Hej!
Snacka om att mina ögon är sprängande röda och svider nu för jag är riktigt trött!
Sov så otroligt dåligt i natt. Hade massa mardrömmar tex om att mitt blod var ruttet! Jag vet RUTTET!! Helt sjuk dröm. Vaknade och det har förstört hela min dag för tänk hur verkligt det känns i drömmen att det pumpar runt sånt i kroppen och så vaknar man med ett ryck och allt känns så verkligt innan man fattar att det inte är sant! Helt sjuka drömmar man har ibland.
Försov mig 15 minuter med, hade inte hört klockan så jag antar att jag fick min sömn mellan 04.45 och 06.00 ellernått. Man får sån panik med när man vet att man måste upp och jobba och inte får sova en blund. Men dagen gick bra och jobba även att en var sjuk men det hoppade in en annan som kom 1 timme senare så det löste sig.
Skulle till arbetsförmedlingen idag med men flyttade mötet, så jag ska få en ny tid.
Mådde ju inte så bra när jag inte hade sovit.
Sen vid 16 hade vi bestämt oss för att hämta upp mormor i jkpg, för hon hade varit hos läkaren. läka besöket gick så bra det kunde så tänka sig att hon nu får åka bil men inte köra, men som sagt får i alla fall åka. Hon får även göra saker som inte gör ont så hon kan ju gå lite om hon vill och orkar! Känns så skönt att veta att det går framåt och att allt såg så bra ut som det kunde idag!.

I morgon är det fullspäckat! Vi ska vara barnvakt åt Jacob, till arbetsförmedlingen med betyg och intyg, handla, städa, förbereda till kvällen och göra min paj!

Ska bli så roligt att träffa alla vännerna i morgon! Tänk att vi är 6 PAR nu=)..Helt otroligt och väldig troligt! Kommer bli en toppen kväll!

Får se om jag hinner skriva i morgon men nu måste jag få lägga mig på kudden annars svimmar jag av utmattning!!!

Sussa sött=)=)

Inga kommentarer: