onsdag 28 januari 2009

Tårtbuffe idag=)

Hej=)

Idag har Erika och jag varit med Morfar till Sävsjö där vi mötte upp mamma och Felicia och åkte till Sofies skola. Vi skulle få titta och smaka på hennes projektarbete=). Det var om figurtårtor och självklart fick man smaka. Så det var 5 olika tårtor och jag smakade alla=)..Dom var jätte fina och jätte goda=)..Hon är duktig min syster det måste jag säga!

Har inte mått så bra i några dagar kan bero på mitt blodtryck ska kolla det på fredag.

I morgon jobbar jag 7-12.00 sen ska jag på intruduktion på arbetsförmedlingen mellan 14.00-16.00. skit tråkigt men något som måste göras!

Tänkte bjuda hit alla vännerna på hit på fredag! Vi är ju 6 par nu=)
Så jag tänkte föreslå knytkalas med lite pajer och efterrätt=)

Nu väntar mina varma mackor=)=)..Kramar


1 kommentar:

Madde sa...

Åh jag är så avis ¨på att du fick smaka på så mycket tårtor! :)
Jag längtar jätte mycket till freda, det blir kanon med knytkalas! :D Får se vem som gör vad då :)
Hoppas du mår bättre snart min vän! Många bamsekramar till dig !