onsdag 31 december 2008

GOTT NYTT ÅR!!!=)

Tänk vilket år man har haft. Både med mycket sorg och glädje. Nu ser vi framåt och känner på mig att 2009 kommer bli ett utav dom bästa åren hittills! Förhoppningsvis med en fast anställning, ett körkort, renoverat hem och massor av kärlek=)

Madde kommer ju även få sin lilla bebis detta året som kommer. Ska med glädje och spänning följa hennes och den lilles resa=) Är så glad och lycklig för din skull hjärtat! Nu är det din tur att få ditt mirakel=)

Från och med idag jobbar jag 7 dagar framåt! Så nyårs afton blir kort för mig. Jag jobbar kväll till kvar i nio sen börjar jag i morgon vid sju igen. Som tur är ska vännerna samlas hemma hos Erika så jag kan gå dit och vara med till 12 slaget! Sen går jag upp och sussar hos mormor=) Blev så bra att vi kunde fixa det så för nu är älsklingen glad och ser fram emot nyår. Han hade annars fått strunta i att dricka och köra mig istället. Hur kul är det...
Som sagt så ska jag jobba mycket nu och jag ser verkligen inte fram emot det men eftersom mitt vikariat tar slut den 15:e så måste jag jobba för att få ihop mina pengar! Så alla pass som kommer nu måste jag ta!
Nu ska jag väcka älsklingen så vi kan äta nyårsfrukost tillsammans=)=)
GOTT NYTT ÅR !!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack snälla söta rara du, in kära ängel! :)
Jag känner också på mig att 2009 kommer bli det bästa året någonsin. Många av oss kommer få uppleva många många härliga upplevelser :)