torsdag 24 november 2011

Älsklingens dag!



Grattis på födelsedagen min underbara sambo och Julias fantastiska pappa!

Du betyder så mycket för oss och förtjänar bara det bästa du kan få här i livet. Är så glad att du valt att dela ditt liv med mig, för en bättre man och pappa till våra barn kunde jag/vi inte fått. Du sätter alltid andra före dig själv och det är både på gott och ont men det beundrar jag dig för. Du har alltid funnits där för mig och tillsammans är vi oslagbara. Hoppas din dag blir toppen även att du har åkt på något otäckt virus!

Snart ska Jullan och jag gå in med paket och sjunga för pappsen. Hon sitter här jämte och vill ju självklart springa in redan nu. Men hon vaknade vid 6.15 så lite tidigt att gå in redan ;) Sen har jag köpt lite god frukost och hans älskade oboy som han inte har druckit på säkert ett halv år!

Önskar vi hade alla pengar i världen så jag kunde ordna allt jag hade velat ge honom. Men det får bli små guldkorn istället och ge honom all den kärlek och uppskattning han kan få idag. Det är nog egentligen det enda han önskar sig :)

2 kommentarer:

Patrik sa...

Tack för dom fina orden älskling. Det är du o julia som gör öivet värt att leva!

Madde sa...

Vilken underbar människa du är Mickan! <3 En mkt värdefull egenskap på både gott och ont, man får aldrig känna ett tvång att göra saker bara för att man ska och det är man oftast duktig på att kräva av sig självt samtidigt som man vill ge allt fint i världen till dom man älskar! kram <3