måndag 7 november 2011

Inte långt kvar nu! :)

Åååå vad jag längtar till advent! Det kliar så i fingrarna! Vill så gärna få den där mysiga julstämningen som sprider sig i hela huset, med alla ljusen, gardinerna, tomtarna, doften av nybakta lussekatter och pepparkakor och framför allt glädjen och alla mysiga kvällar :)
Men snart så är det dags! Ska i dagarna gå ner i källaren för att kolla så gardiner och dukar är rena. Även kolla så ljusstakarna funkar!

Har letat som en besatt efter massa härliga julrecept.
Framför allt sånt jag kan baka :)
Är så glad för detta året fick jag ledigt hela jul helgen! Har tagit semester veckan innan jul så jag kommer hinna baka massor! :)
Men sen blev det att jag jobbar nyårshelgen istället men då bara dagarna så det blir jätte bra! :)

Ta hand om er!

Inga kommentarer: