fredag 4 november 2011

1 års kontroll...

Hej!

Då är vi tillbaka hemma igen efter besöket i Eksjö. Julia och Patrik var i lekparken så länge och busade :)

Återbesöket gick jätte bra! Fick träffa, dietisten, arbetsterapueten, sjuksköterkan och läkaren. Alla var nöjda med mig och tyckte jag hade skött mig galant :) Så skönt. Mina prover var bra! Läkaren sa att ser att du tar dina järn tabletter som du ska, hehe! Tar ju inga järn tabletter började 1 vecka efter operation men fick sluta direkt för jag blev så förstoppad. Men jag hade tydligen ett väldigt bra järn värde så det var ju skönt! Jag hade lite lågt blodtryck, konstigt nog jag som alltid har haft alldeles för högt! Så jag sa att jag har märkt det för jag blir så yr och ibland svimmfärdig men då vet jag ju varför. Dietisten tyckte jag skötte maten bra men tyckte jag kunde äta ännu oftare och gärna lite mer variation. Så nu fick jag lite olika tips och recept på smoothie bland annat :) Så det ska jag göra!
Kändes jätte bra på alla besöken för dom tyckte alla att jag såg så välmående ut och jag mår verkligen bra! Så skönt att det syns! Dom tyckte jag hade en bra vikt och behövde absolut inte gå ner mer nu om jag inte själv vill. Jag vill ju stanna nu, har ju gått ner mer än vad jag önskade från början men är nu nöjd där jag står!

Nu ska jag vila en stund med mina älsklingar! Ikväll är vi hembjudna till goa vänner på middag! Mys på hög nivå det :)

Inga kommentarer: