lördag 26 november 2011

Angel sound...

Igår gick vi in i vecka 15 och då står det att man kan om man har tur höra bebisens hjärtslag med angel sound. Vi använde denna när Julia låg i magen men det var ganska svårt att höra något och vi försökte i några veckor. Men då var jag ju så kraftig med!

Igår kväll la jag mig ner, min puls hördes ju jätte väl och först tänkte jag att jag kommer ju inte höra något. Men sen helt plötsligt så hörde jag mitt lilla lok :) Låter precis som ett ånglok som tuffar fram. Jisses vilken skillnad det är på min och bebisens hjärtslag :) Så underbart att få det bekräftat att hjärtat slår på där inne :)

Har börjat få lite mage nu men folk som inte vet att jag är gravid tror säkert att jag bara har ätit lite extra bullar hehe ;)

Lille bebis vad vi redan längtar så efter dig!

1 kommentar:

Madde sa...

Åh det låter helt underbart vännen, tänk att du har en ny liten människa som gror i din mage <3 . Jag är så glad gör eran skull! Saknar er massor!! <3