lördag 26 november 2011

Överraskning :)

Erika och jag hade planerat att jag skulle åka till henne i Linköping fredag till lördag, trodde hon ja :) Vi hade länge planerat något helt annat. Clas hade köpt 2 biljetter till Melissa Horn som han tänkte överraska henne med och han frågade om jag ville ha den andra så då passade Patrik på att ge mig min biljett i tidig födelsedags present :) Så vi åkte upp i torsdags både jag och Patrik. Julia fick vara hos sin farmor :) Så vi satt i soffan när hon kom hem och hon blev så överraskade av att vi bara var där. Men sen när Clas gav henne biljetterna så blev hon överlycklig! Så på kvällen gjorde vi oss fina och gick på konserten! Det var massor med folk, hela konserthuset var fullt. Hon var fantastisk och har minst lika bra röst live som på skiva. Så tack Clas och älskling för denna upplevelsen! Nackhåren reste sig mer än en gång kan jag ju säga! :)



Igår gick vi upp rätt skapligt och gick på köpcentrumet i Linköping, åt gott och hade det jätte trevligt! Sen passade vi på att handla innan vi begav oss hemåt!

Julia hade haft det jätte roligt hos sin farmor så det kändes ju bra :)

Idag ska det bakas tårta nu på förmiddagen, och städas av lite. För vid 15.00 kommer Patriks släkt hit på kalas :) Hart ju bakat och förberett det mesta i alla fall :)

Ikväll ska jag och Erika till Jkpg för att gå på breaking dawn! Ska bli så spännande och roligt att se den. Även att den förmodligen kommer sluta mitt i eftersom den är i 2 delar! Men måste ju ses ändå :)

Ha en härlig lördag gott folk :)

1 kommentar:

Madde sa...

Vilken härlig och lyckad överraskning :) Alltid mysigt när man kan umgås med sina syskon på tu man hand speciellt om man står vandra nära <3