torsdag 3 november 2011

Det var ett tag sen...

Hej!

Det var ett bra tag sen jag skrev nu! Kände bara för att ta en paus i bloggandet. Ibland tappar man ju inspirationen. Men tänkte börja skriva lite nu igen! Jag får alltid lite extra inspiration när det börjar närma sig december. Mycket roligt som händer i december med födelsedagar, jul och nyår. Framför allt älskar jag allt pyssel kring detta!

Tänker inte skriva om allt som har hänt för det skulle ta hur lång tid som helst. Men det har inte hänt några stordåd precis, hehe! Denna vecka har jag bakmani igen och bakar för fullt. I måndags blev det blockchokladrutor och tigerkaka, igår blåbärspaj som jag tappade i golvet, så typiskt mig!! Sen idag har jag bakat frallor. Äter ju nästan inget mjukt bröd själv men älsklingen fick med sig lite goa frallor till jobbet i alla fall :)

Igår var det exakt 1 år sen jag gjorde min gbp operation! Helt otroligt vad tiden har gått fort och mycket har hänt! Har nästan gått ner halva mig och mår så mycket bättre idag än vad jag gjorde då! Så detta var helt rätt beslut för mig! Visst kan jag tappa orken lätt och bli tröttare vissa perioder men oftast handlar det då om att jag har ätit och druckit för lite. Är nöjd med min viktminskning och stannar gärna där jag står nu! I morgon ska jag på 1 årskontroll på kirurgen. Det ska bli väldigt spännande att få höra vad dom har och säga. Får även veta mina provsvar då så jag inte har några brister!

Hoppas ni har en hel mysig dag :)

Inga kommentarer: