tisdag 24 maj 2011

Tisdag..

Hej!

Helgen har varit bra. I fredags kom Sofie hit och sov här över helgen :) Så i fredags kväll passade jag och älsklingen på att få lite egentid och åkte på bio, den nya pirates filmen:)
Jätte mysigt och härligt med lite egentid! Det behövs, vi går om varandra mycket nu och visst är det stor skillnad i förhållandet nu än vad det var innan vi fick Julia. Men jag kan inte säga att det har blivit sämre utan det är mer att man får pussla lite mer för att få ihop fina stunder tillsammans och ta tillvara på dom där små ögonblicken man får ihop :) Älskar min lilla familj över allt annat!

I lördags och söndags jobbade jag kvällarna och på förmiddagarna gjorde vi inte massor!

Jag har stått still på vågen nu i 2 veckor men sen igår och idag rörde det på sig igen :) Så härligt när man ser det! Så nu enligt tickern har jag bara 5.6 kg tills jag är "normal" viktig! Helt otroligt. Kommer kanske inte vara nöjd precis där utan vill nog gå ner ca 7-8 kg till men sen är jag helt nöjd! Vill inte bli för smal. Enligt sjuksköterskan och dietisten ska jag väga mellan 68-71 kg ungefär. Så det är väl ungefär det jag strävar efter men sen vill jag ju inte gå ner för mycket heller. Vill ju ha lite kvinnliga former och dom är ju nästan borta redan :( Men men..
Här kommer tickern :)


Idag och i morgon är jag ledig. Nu ska jag leka med mitt lilla hjärta :)

Inga kommentarer: