måndag 9 maj 2011

Återbesök på kirurgen...

God morgon :)

Helgen har sprungit förbi! Vi har haft en super härlig helg! I fredags åkte jag, Patrik och Julia till Sävsjö och badade. Det var perfekt att åka en fredag förmiddag för det var bara vi och 2 familjer till! Så vi fick nästan hela bassängen för oss själva. Julia älskade det och hade jätte roligt :) Sen åkte vi hem och mellanlandade lite för att sen bege oss till Banarp hos Johanna, Tony och lilla Mollie :) Dom bjöd på underbar mat som bestod av grillspett, potatissallad och bröd. Sen till efterrätt hade Johanna gjort Cupcakes som smakade ljuvligt! Kan knappt sluta tänka på dom där! Så måste nog ta och göra det själv snart :) Madde med familj var också med denna härliga kväll :)
I lördags var vi på städ dag på dagis! Dom brukar ha det varje år när man träffas dom föräldrar och barn som kan och vill för att rusta upp lite som behövs. Erika var här över helgen så Julia var extra lycklig när hon fick ta med sin moster till dagis :) Vi oljade ute platsen och Patrik målade lekstugan. Fanns massa olika saker att välja på :) Sen grillade vi korv. Jätte fint väder så det var en kanon dag! Sen gjorde vi inte mycket mer den dagen. Erika och jag gick på en lång kvällspromenad i lördags och det var så skönt!

Igår jobbade jag hela dagen, Hade fullt upp med bak och schemaläggning så dagen gick väldigt fort :)

Idag ska jag på återbesök på kirurgen. Då får jag träffa sjuksköterskan och dietisten. Dom vill bara kolla läget och ta lite vikt och mått. Så det ska bli spännande och se om man får träffa andra som opererade sig runt samma datum som mig i väntrummet :) Ska bli spännande och se vad sjuksköterskan och dietisten säger med :)

Sen kommer mamma i eftermiddag och ska stanna i några dagar :)

Inga kommentarer: