måndag 2 maj 2011

Svag i kroppen men annars helt okej!

God kväll!

Jag mår mycket bättre nu och har ingen feber. Men känner mig fortfarande väldigt svag, har inte mycket till mat lust men försöker få i mig lite i alla fall! Inte konstigt att man blir svag när man inte får i sig alls mycket näring på flera dagar!

Lägger upp en osminkad bild, det är stort vill jag lova! Visar mig knappt aldrig utan smink! Men man kan inte hålla på och sminka sig när man bara går hemma, ska till brevlådan eller bara bort till affären en snabbis. Sen har jag tänkt på det många gånger att man ser ju nästan aldrig extra fin ut när man jämt sminkar sig massor! Men känner mig piggare och fräschare om jag har lite mascara i alla fall. Men nu när det är vår och sommaren är på väg så behövs inte riktigt lika mycket smink tycker jag. Det blir bara kladdigt och utsmetat ändå!
Men när man har så ljusa ögonfransar som jag har så syns det så väl när man är osminkad tyvärr!
Men men här kommer en bild i alla fall hehe!

2 kommentarer:

Madde sa...

Du är så himla fin, osminkad som sminkad! Du är så söt Mikaela :)
Och du, jag håller med dig fullständigt.. visst är det skönt att inte vara så sminkad på sommaren! Ska vi satsa på en sminkfri sommar i år ;)
Skickar lite extra energi och hoppas du får din energi tillbaka snart!
Puss och Kram till dej hjärtat! :-)

Jessie sa...

Du är jättefin Mikaela!!
Jag går nästan alltid osminkad när jag bara är hemma, men ska jag gå nånstans så bara måste jag kladda på lite mascara på fransarna, concealer under ögonen och rouge på kinderna, annars går jag o stirrar ner i backen o ber till högre makter att man inte träffar på någon. Urlöjligt egentligen ju! ;) Huden mår bra av att få andas lite, och sen är det ju faktiskt så vi ser ut, naturliga och fina :)