tisdag 3 maj 2011

Woooppppeeedddiiidddoooo :)

Jisses AMALIA vad det händer saker på vågen av 2-3 dagars sjukdom! Kanske inte en bra viktminskning men man kan ju inte låta bli att bli glad när man ställer sig och se att man gått ner 1-1.5 kg på dom här dagarna! Så sammanlagt har jag nu gått ner 45 KILO! Herregud kan jag banka in det i mitt lilla huvud tror ni??!! Sen står det att jag bara ska gå ner 8 kg till! Det är 6 månader sen jag opererades och jag har sen operationen gått ner 32 kg! Väldigt mycket, inte konstigt att jag blir trött och humöret tryter ibland! Ska ta lite nya mått idag för det var flera veckor sen nu. Känns konstigt att ligga så nära ett "normalt" bmi nu! Förmodligen går jag upp lite nu när jag går tillbaka till min vanliga kost. Men det kan jag leva med! Behöver näring för att må bra!

Idag mår jag mycket bättre, så synd bara att lillan har vaknat 10 gånger i natt. Hon har såna perioder när hon gör så! Fattar inte varför, men någon fas eller tänder förmodligen!

Nu ska vi äta frukost sen blir det fika hos "svärmor" som fyllde år igår :)

1 kommentar:

Jessie sa...

Ja jisses amalia! 45 kg! Inte klokt! Du är jätteduktig, och så snygg! Det syns på långa vägar att du är mer tillfreds med dig själv nu, du liksom strålar =)
Kram på dig!