torsdag 5 maj 2011

Dagen blev lite annorlunda!...

Hej

Åkte till jobbet som planerat idag. Hade bestämt för att ringa till sjuksköterskan i Eksjö som vi har kontakt med om vi undrar över något som handlar om operationen/magen osv. Så jag ringde henne för att rådfråga lite om min värk och känsla jag har haft i magen sen förra veckan. Då tyckte hon att jag skulle komma in och ta lite prover så dom fick kolla upp mig lite. Så jag lämnade jobbet och åkte till Eksjö. Dom trodde det kunde vara något med gallan, det är vanligt att man kan få problem med den efter den här operationen. Men proverna visade ingen inflammation men det är mycket möjligt att jag får gallstens anfall ibland när jag får så ont. Men Sen kan det även vara njursten för jag hade blod i urinen och det kan också vara vanligt tydligen. Så vi får väl se om det försvinner eller kommer tillbaka. Hade även högt blodtryck, men det kunde ju bero på att jag var lite uppstressad. Skönt att ha kollat upp det i alla fall. Man bli lite nojjig när man får en känsla i magen som inte försvinner och som man inte har känt innan när man har gjort en sån här operation. Skönt att allt såg bra ut i alla fall :)

Nu ska jag snart hämtat lillan på dagis. Sen kommer Sofia och William på playdejt :)

Inga kommentarer: