tisdag 7 juni 2011

Haft en underbar helg :):):):)

Hej!

Jag har haft en oförglömlig och helt fantastisk helg :)

Fredagen började vi med att åka in till marknaden i Nässjö! Julia fick en stor Dora ballong och var så lycklig över den :) Sen hade vi med oss picknik som vi tog med till stadsparken:) Felicia och Mormor mötte upp oss så vi lekte länge i parken och Julia älskade gungan som vanlig och även rutchkanan :)

Sen på eftermiddagen åkte vi hem för att förbereda för grillning :) Vännerna med barn kom och eftersom vi var så många så satt vi på gräset på framsidan och det var ju bara bra för barnens skull dom lekte och busade runt! Jag hämtade även upp Erika precis innan vi åt så hon var med för en gångsskull :) Jätte härlig och rolig kväll :)

På lördagen gick vi upp tidigt och var knappast utvilade för Julia hade vaknat många gånger och Erika hade bråkat med alla flugorna hela natten, stackarn! Men Patrik och Julia körde in mig och Erika till Jönköping där vi tog bussen mot Göteborg! :) När vi kom fram började vi med att äta på samma ställe som vi åt på förra gången vi var hos Sofie. Ett jätte gott salladsställe där man kan göra sin egen sallad :) Sen sprang vi runt och shoppade loss! Jag hittade skor, linnen, leggings och kläder till lillan :) Sen åkte vi hem och åt lite och började dricka lite vin och gjorde oss fina inför utgång! Vi tog buss och spårvagn ner till stan och gick ut på ett ställe som hette sticky fingers! Blandad musik, kanske inte allt var i min smak precis hehe! Men roligt hade vi och dansade loss i några timmar :) Sen begav vi oss hem. La oss nog vid 04 tiden :)

På söndagen tog vi det lugnt och solade på dagen sen på eftermiddagen åkte vi till slottsparken där vi gick runt och tittade på massa djur och fikade gott :) Sen på kvällen handlade vi hem så gjorde vi jätte smarrig mat med fläskfiléspett, klyftpotatis och fetaostsås :) MUMS!

Sen igår så gick vi lite på frölunda torg innan vi skulle hem! Var hemma till 16.30 ungefär! Saknade ju mina älsklingar här hemma så klart men gud så härligt det var att bara få tänka på sig själv lite och bara njuta :) Men älskar mitt vardagliga liv med såklart! Men ibland behöver man få lite egen tid :)

Tänkte lägga upp lite nya bilder på mig med. EGO tänker väl ni hehe, men det är bra för mig att se skillnad så jag verkligen fattar vad jag har gått ner mycket!

Nu kommer nog åskan hit verkar det som!
Bäst att pysa!

Inga kommentarer: