söndag 15 maj 2011

Tjejkväll :)


Har haft en kanon helg!

I fredags var vi hemma och tog det lugnt, jag bakade och lagade mat. Sen på kvällen hämtade vi Erika som har varit hemma under helgen :) På lördagen tog vi det lugnt på förmiddagen och bara slappade sen laddade vi upp för tjejkväll hos Johanna. Vi skulle ha varit hos Madde egentligen men hon hade ju tyvärr åkt på magsjuka, stackar :( Så det blev bara jag Erika och Johanna. Vi gjorde jätte god mat som bestod av egna klyftpotatis, tzatsiki och kött som man varvade med tomat och halloumi ost! Kan säga att det var riktigt smaskigt det! Vi spelade Cluedo, drack vin och tittade på Eurovision! Snacka om att vi gav ALL IN. Mycket vin blev det! alldeles för mycket för min del. Haha men vi hade så roligt! Dansade och var allmänt galna! Så spännande blev ju finalen med! Herregud han hade ju ledningen där ett tag! Så en tredje plats ska vi vara så glada för! Jag är ju som vanligt klumpig och när jag dricker och råkar alltid skada mig! Så jag trillade ju självklart och har värsta lårkakan på låret nu! Hehe men jag överlever ;) Vi hade verkligen en toppen kväll även om det blev lite väl galet emellanåt, haha! Vi sov över hos Johanna så när jag vaknade idag mådde jag skit rent ut sagt! Men efter lite vatten och frukost rättade jag till mig :)

Så nu i eftermiddag har vi varit på Sandsjöbaden och firat svärfar som fyller år idag=) Patrik tog en planka så jag tog lite kött och mos av honom :) Julia åt som aldrig förr! :)

Nu ska jag mysa med älsklingen! Vi diskuterar om det ska vara hockey eller bb på tvn! Men vi får se vem som vinner ;)

Inga kommentarer: