söndag 1 maj 2011

Fy säger jag bara!

Hej!

Det värsta jag vet det är magsjuka! Så vad tror ni jag åker på i natt? Jo just magsjuka! Eftersom en stor del av magsäcken är bortkopplad så har jag inga magsafter och galla att kräkas upp så jag kräks absolut ingenting! Visst kan man få upp det man precis har ätit men eftersom jag började kräkas i natt så hade allt redan gått vidare. Kändes som jag skulle kvävas. Tänk er själva att försöka kaskad kräkas och inget kommer! Kändes som hela magsäcken kom upp och det gjorde så ont. Så det var riktigt obehagligt. Sen hade jag ju diarré, frossa och en jävla huvudvärk på det så natten har varit så hemsk! Så idag har jag bara legat på soffan och knappt vågat röra mig. Fick i mig ett kex innan så jag fick ner en alvedon mot huvudvärken. Sen försöker jag få i mig vätska men det tar emot! Ska försöka få i mig ett knäckebröd för annars blir man ju illamående för att man är helt tom i magen istället! Så inget jobb för mig i morgon heller! :( Känns ju som ett skämt när man åter igen måste ringa och sjukanmäla sig! Men dom förstod mig i alla fall!

Igår var vi på lilla Agnes dop! Hon var så duktig i kyrkan lilla snuttan! Hon är så otroligt söt och gullig den lilla tjejen! Dom hade dukat så fint och vackra arrangemang :) Tårtan var ett mästerverk och trevliga människor! Tror inte Agnes kunde fått en finare dag :)

Efter dopet Åkte vi till Madde, Jocke och William i Hult. Hade sån huvudvärk så det första jag gjorde va att lägga mig och vila! Rolig man är men som tur va gick det över! Vi hade en jättre trevlig kväll :) Barnen hade jätte roligt och Julia höll sig vaken ända tills vi kom hem 21.30!

Nu ska jag vila vidare!
Detta hade jag på mig igår! Värsta Rockabilly hehe :)

Inga kommentarer: