fredag 22 augusti 2008

Oh boy..:)

Hey=)=)

Läget idag??
Jag suger på att skriva blogg just nu men ska bättra mig, man behöver ju faktiskt inte skriva jätte långa varje gång..

Veckan har varit okej, jag har tränat, varit ute och gått, jobbat, tittat på Gilmore, städat, haft otroliga magsmärtor (lingonveckan) och sovit länge på morgonen=)

Jag fick ut semester nu i helgen=) Så skönt, så nu slipper jag jobba fredag, lördag och söndag!
Har tagit extra pass till nästa vecka, har fått ihop 5 extra pass nu till nästa lön och mer kommer det nog, försöker jobba lite extra så vi får mer pengar! Vi har så vi klarar oss men vi har vissa räkningar vi vill bli av med sen vill vi börja spara till eventuell resa!
Har velat resa nu i mer än 1 år!!!

Mina bebisar här hemma bara leker och leker=)
Så underbara är som! Det blir nog att vi behåller båda för Patrik har inte sagt något=)

Något som svider och gör hjärtat tungt är min Rambo.
Kan inte sluta tänka på honom.
Så fort jag går utanför hemmet på trädgården eller är ute och går knyter det sig i magen.
Han kom alltid springandes när man gick ut och jag saknar honom så!
Han var min bästa vän ju!
Alla hans hyss och han egenskaper. Han var verkligen en underbar och speciell katt.
Han lyssnade alltid när man pratade med honom och han svarade.
Han hade precis blivit vuxen och började bli en sån där underbar gosig och klok katt.
Jag måste gå vidare och försöka lägga min kärlek och tid på Rockie kattungarna och Dacke nu.
Man måste gå vidare annars blir man galen, men jag har så svårt att acceptera sånt här!
Nog pratat om detta...

I helgen har vi inget bestämt än.
Tråkigt! Vi har inga pengar heller får ju på måndag, så tråkigt.
Vi får väl sitta hemma!
Vad ska ni göra??
Hör gärna av er om någon vill hitta på nått!!!

Idag är det marknad, Erika och Pernilla ska gå men jag vet inte om jag ska följa med än, har ju inga pengar:(..Sen ser mitt hår ut som fan! Fick tid till Josefina om 2 veckor! Inte klokt vad hon är upptagen! Håret är långt och slitet luggen är ju fasen ända ner till fötterna snart!!!
Jag är alltid arg när jag går till Josefina men det är för jag går alltid dit när jag inte står ut längre.
Måste gå ditt lite innan så verkar jag inte så galen när jag kommer dit, haha...

Nu ska jag ut med Dacke och äta frukost!=)

Ta hand om er Kramar!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Rambo kommer alltid at vara med dig vart du än är! Jag vet att du är stark och kommer klara det bra, Det var nog meningen att det skulle ske men det är alltid lika tråkigt och jobbigt när man misster någon, men du, du kommer träffa honom igen. tänker på dig puss från mig