lördag 23 augusti 2008

Lördag=)..

Tjabba tjena=)

Idag gick jag upp lite efter halv åtta och åt frukost sen bar det in till Nässjö där Erika och jag gick till gymmet och tränade=)..Duktiga vi är=) Så idag är jag redan uppe och över mina steg=)
Så skönt att slippa den pressen!

Igår gick vi på marknaden var väldigt skiftande väder men det gick och gå runt lite, mest skit men ändå mysigt att gå på marknad!
Sen på kvällen åkte vi in till Jönköping, vi ringde till Johanna och Tony med som följde med, det blev ju ett impuls ryck så det var precis så vi hann med allt!
Vi åt lite sen tittade vi på bio Batman=)
Ringde tyvärr inte min lilla bumbi men det var ju för att du jobbade gumman!!!
Bara så du vet att vi inte glömde dig!!

Nu kommer Erika och Clas snart hit vi ska äta min älsklingsmat!
Potatismos med fiskpinnar!! Ja jag vet lustigt att älska det men det gör jag med massor med citronpeppar!!=)=)

Patrik är i Jönköping på någon lastbilsmässa med sin bror och brorson=)

Ikväll vet jag inte vad som händer men det blir nog lugnt!
Patrik jobbar extra i morgon så då blir det lugnt då med!

Ha en toppen helg! Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte behöver du be om utsäkt för något sådant!! Visst blev man ju lite avis, men vem skulle inte bli det? Man vill ju alltid träffa sina änglar! Men det kommer alltid fler tillfällen, så jag hoppas på lite impulsryck snart!! :D PUSS!!