torsdag 28 augusti 2008

Färdig!!!

Nu känner jag mig skit duktig!!..Det är verkligen ett träningspass att klippa gräset, vi har ju en sån stor gräsmatta med så det tar ju sån tid, sen när det är lite blött så går det så tungt!
Är helt slut i hela kroppen!
Så nu ska jag gå och gör mig en smoothie med jorgubbar, blåbär och banan=)..Mums=)

Jag hade beställt en klipptid med färgning den 4:e men nu inser jag att våra pengar förmodligen inte räcker till det denna månaden, det kostar ca 1200:- för varje gång!
Så jag får nog avboka den tyvärr. Såg fram emot att äntligen få klippa och färga igen men har man inte råd så har man inte...
Nu kurrar magen!..Ta hand om er=)

1 kommentar:

Anonym sa...

ja nu har du väl fått ern ordentlig träning, har du inte träningsvärk i dag efter all slitande med gräset hihi, men den är fin den, har ni lyckats bra med för de brukar ju inte bli så fina direkt. ni får nog hjälpa oss med våran gräsmatta med hihi. tråkigt att du inte kan klippa dig, hoppas att ditt hår inte växer så fort tills nästa klippning då hihi. säg till om du behöver hjälp så tar jag gärna fram saxen.. philip hälsar till dig och ni ses ju i morgon. hihi puss till dig sötast