måndag 18 augusti 2008

Helgen är redan över och ny vecka börjar!

Hej

Ja jisses vad denna helgen bara flög förbi!
Men det har varit en bra helg=)
I fredags kom vännerna hit och åt tacos=) Det var mysigt och gott, alla var ganska trötta så det blev en väldigt lugn kväll. Men det var så roligt att träffas alla!

I lördags firade vi Patriks bors tjej Jessica som fyllde 30, sen hämtade vi Erika för vi skulle ut och gå. Men det blev inget av med det.
Vi fick ett överraskande mess av Nella som undrade om vi ville komma till dom för dom skulle grilla!=) Madde och Jocke skulle med komma=)
Vi behövde inte tänka länge utan vi åkte dit=)
Roligt nr det blir spontana grejer man behöver inte alltid planera något!
Vi hade med oss rabarberpaj och kladdkaka som vi hade bakat och det verkade uppskattat=)
Roligt att se deras hem nu när dom har gjort om det till sin egen stil, jätte mysigt!
Åker gärna snart dit igen!
Vi spelade guitar hero som verkligen inte var det lättaste men roligt var det, vill med ha det.
Det var en roligt kväll med mycket skratt och kalorier!!=)=)

Sen igår regnade det hela dagen!..Fy vilken dag.
Vi satt inne nästan hela dagen men jag gick en promenad på morgonen och kvällen i spö regn. Kom inte riktigt upp i mina steg men inte så jätte långt borta!

Måste träna mer och gå denna veckan för förra veckan var det inte mycket!
Vill ju inte sluta gå ner i vikt nu när jag är på gång!

Nu river kattungarna ner krukor i köket!
Snart har jag inga krukor kvar!

Ikväll jobbar jag! Försöker få ut semester till helgen men går inte det så jobbar jag 6 dagar denna veckan..Phuu..

Ha en toppen dag=)=)

1 kommentar:

Anonym sa...

kan ju säga att det var verkligen uppskattat, tack snälla ni. Ja ni är alltid välkommna till oss, dörren står alltid öppen hihi. de där spontana grejerna är oscar och jag bra på hehe, bara ta bilen och åka till någon, behöver inte vara någon speciell kväll som ska planeras utan räcker med att få prata lite hehe puss