måndag 11 augusti 2008

Mamma har kommit=)=)

Äntligen har mamma kommit och hon tyckte huset var jätte fint=)
Vi har bott här sen 1:a december och hon har inte kunnat komma förens nu.
Hon ska stanna tills på onsdag och Benji (mammas vovve) är med också=)
Så det ska bli roligt!

Är ledig tills på torsdag nu så det är skönt för jag jobbade hela helgen så=)
Ville jobba till helgen men någon hann ta turerna före mig.
Har varit sjuk så jag får ju inte lika mycket som vanligt då.
Men så är det...

Jag har ju fortfarande mammas underbara kissungar här=)
Älskar dom och dom är så roliga!
Nu är alla friska efter medicinen, skönt för dom=)
En liten bebis är så tjock så han vaggar fram haha..
Han äter som det vore han sista måltid varje dag! Hihi..

Vi ska behålla 1 eller 2!
Med säkerhet ska vi behålla en svart vit kisse som heter Elvis men sen vill ja ha den lilla grå bebisen som fortfarande inte har fått något namn.
Han är så tillgiven och är verkligen som en liten bebis. Villa ha honom!
Men mamma vill med ha honom så vi får väl se hur det blir!
Vi får nog strida om honom lite!..Hihi=)

Erika kommer nog till kvällen med=)
Roligt att träffa familjen man mår så bra av det!
Patrik jobbar kväll denna veckan så det är så skönt att slippa sitta själv här hemma!

Förra veckan tränade Erika och jag 4 gånger på gymmet!
Gud vad vi har slitit!
Så imorgon på morgonen ska jag väga mig, så håll tummarna för att jag har gått ner!
Det måste jag ha gjort!!!

Ska lägga upp lite bilder på kattungarna sen=)

Ha en toppen dag=)=)
Kramar

Inga kommentarer: