torsdag 16 februari 2012

Underbart!

Idag fick jag äntligen utnyttja julklappen jag fick av Patrik :)

Nämligen gå på min livs första fotvårdsbehandling! Det var fantastiskt skönt efter en dag på jobbet och som gravid! Fotvård är något jag tycker alla ska unna sig någon gång ibland. Hon lärde mig massor med nya saker och gav mig tips på hur jag ska sköta mina fötter. Hon sa det värsta man kan gå i är just foppa tofflor och vilka skor använder jag på jobbet?! Jo just dom! Så skärpning, blir att köpa mig ett par riktiga skor någon gång framöver.

I morgon kommer Erika och stannar över helgen! Det ska bli mysigt och roligt att ha henne hemma, Julia längtar så!

Nu är jag ledig till på tisdag och det ska bli så underbart! Skulle jobbat på måndag men tog ut en semester dag så jag kan följa med Patrik till Linköping där svärfar ska opereras. Så får han lite sällskap under tiden operationen sker!

Hoppas ni får en mysig helg!

Inga kommentarer: