tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtansdag och 100 dagar till BF :)

Idag är det både Alla hjärtans dag och 100 dagar till Bf! Här kommer dagen inte gå i romantikens tecken precis för Patrik jobbar förmiddag och jag kväll så vi ses 5 minuter i dörren sen! Men vad gör det när vi får se varandra varje dag och ge och ta kärlek av varandra. Vi är inte så jätte mycket för särskilda dagar att fira vår kärlek på utan vi gör det när vi känner för det under hela året, precis så tycker jag det ska vara i alla fall! :)

Det räcker med att man säger "jag älskar dig" :)

Idag är det 100 dagar till beräknad födsel av bebis! Jag har nu varit gravid i 180 av 280 dagar! Det börjar kännas mer och mer nu att jag är gravid för krämpor kryper sig på men jag överlever än så länge ;)

Snart ska Julia till sin farmor och jag på aurora samtal på förlossningen!

Hoppas ni får en kärleksfull dag :)

Inga kommentarer: