onsdag 1 februari 2012

3 vackra rosor..

Dessa vackra rosor fick jag igår när jag kom hem av mina 2 älsklingar, i kortet står det "Vi älskar dig" Julia var så mallig och glad när jag kom hem och sprang ut i köket och sa "Titta mamma, TADA" Hihi min lilla gullhöna :) Sen när lillan hade lagt sig hade Patrik ordnat grönsaker med dipp och köpt biskvier som vi mumsade i oss. Jag är så glad och lycklig att få ha dessa 2 i mitt liv. En bätte pappa än Patrik skulle inte mina barn kunna ha. Han är omtänksam, kärleksfull och tar alltid Julia och mig i första hand. Är så lyckligt lottad!

Idag var jag på min första kontroll hos barnmorskan! Blodsockret låg bra men blodvärdet hade sjunkit rejält sen jag var där i vecka 13. Har gått från 155-102 så inte konstigt att jag bli matt, trött och yr, så nu blir det att äta mycket järn och även börja med mina järntabletter! Hoppas min mage går med på det bara för sist blev jag så förstoppad. Blodtrycket låg bra men övertrycket var lite lågt men ingen fara. Bebis växer som den ska och när vi skulle lyssna på hjärtljuden så var det fullt ös där inne så hela dopplern flög, hehe. Vår lilla busunge :)

På tal om busunge så ska jag nu hämta min lilla ängel som varit på dagis idag :)

Inga kommentarer: