lördag 18 februari 2012

Lillan sjuk...

Igår morgon kom Julia in till mig och sa att hon hade kräkts, jag trodde henne inte först för hon hade inget på sig. Men sen när man kollade i sängen var det intorkat på kudden. Men sen på förmiddagen och fram på dagen så verkade hon mår bra tills efter middagen då kaskad kräktes hon massor stackarn, sen mådde hon bra igen tills kvällen då stod hon vid bordet i tv rummet och kaskad kräktes rakt över bordet och på hela mattan :( Men hon har varit så duktig, har inte blivit ledsen eller fått panik utan mer blivit förvånad, sen när vi har tvättat av henne så är hon som vanligt igen. Hon hade lite feber igår men idag har hon ingen vidare i alla fall och har inte kräkts något mer. Hoppas hon slipper mer nu! Hon är lite slö idag men vad kan man förvänta sig.. Bara vi slipper nu varken Patrik eller jag har känt något än i alla fall. Men det kan ju komma. Jag går ju redan med något virus i kroppen, har ont i halsen, huvudet och allmän sjukdomskänsla..

Så denna helgen blev helt plötsligt betydligt lugnare än vad vi hade tänkt oss. Erika skulle ju ha kommit men när jag sa att vi hade magsjuka ångrade hon sig snabbt, undra varför!? Hehe

Så idag ska vi rensa lite i källaren och se vad vi har till bebis :) Borde nog kolla över det så vi kan börja inhandla det som fattas. Blir det en flicka har vi ju typ allt men till pojk nästan inget.

Hoppas ni har en härlig helg!

Inga kommentarer: