tisdag 2 december 2008

Hej=)

Som ni ser försöker jag ändra lite i bloggen men det är inte lätt ska ni veta!
Men nu börjar det åtminstonde hända något!..Hehe..

Helgen gick ju fort som väntat! I söndags var det ju massa folk här och firade mig och Patrik=)..Det var jätte trevligt och cheesecaken gick hem=)..Dom älskade den=)
Vi fick presentkort på 1300kr till ikea=). Det blev vi ju jätte glada för, det fattas mycket här hemma så vi har önskat oss det utav alla!! Jag fick även en vacker duk, öronhängen och handdukar=). Kunde inte ha blivit bättre=).. Dom tyckte även att vi hade fått så mysigt=)..

Roligt att höra! Även att det är en lång bit kvar innan vi är helt nöjda om vi någosin blir det men just nu storm trivs jag här hemma=)=) Efter alla hade åkt hem åkte vi in till Nässjö en sväng och gick på julkyltingen. Det var väl sådär roligt vi tog lite lotter sen blev vi så otroligt sugna på knäck äpple som dom har på Eksjös julskyltning så då åkte vi dit med! Sen när kvällen kom var vi helt slut vi hade hållt på från morgon till kväll och knappt suttit. Så vi satt och mös i soffan och tittade på en julfilm=)

Igår jobbade jag kvällen och idag morgonen! Så idag när jag åkte hem följde Erika med hem vi har typ bara ätit känns det som är helt full i magen! Fy vad man mår dåligt när man har ätit för mycket! Vi kollade även på en film. Nu sitter jag här hemma själv för älsklingen jobbar kvällen men det går bra! Är så trött idag vet inte vad det är med mig så det ska bli skönt att lägga sig sen!

Imorgon ska jag till frissan vid 10.00! Det är verkligen på tiden för jag ser för jävlig ut i håret rent ut sagt. Men det visste jag att jag skulle göra vid den här tiden och det var medvetet för jag ville klippa mig i december och färga. Så i morgon äntligen! Sen blir det att gå på stan med Erika en sväng för sen på kvällen ska jag på julbord med jobbet=)..Ska bli så roligt!!

På Torsdag är det min dag=). Då fyller jag 23 år!!! Herregud vad gammal man börjar bli, hehe. Skämt och sido!

Nu ska jag sätta mig och gosa med kissarna och titta på tv! Ha en topen kväll

Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

jätte mysig sida tjejen !:)