lördag 20 december 2008

Lördag...

Hej

Nu är det en vecka sen jag fick veta att Dacke hade gått bort. Det är fortfarande stor sorg och saknad och kommer vara så lång tid fram över. Men jag har kunnat sköta min vardag och veckan har varit relativt bra!
Erika och jag har gått på stan och köpt dom sista julklapparna. Jag har jobbat en hel del.
Varit hos mormor och mamma en sväng.

Igår var vi bjudna hem till Erika med vännerna=) Vi skulle byta julklappar och äta super goda scones=) Vi körde även den klassiska julklappsleken=) Jätte rolig=) Fick jätte fina julklappar av Madde och Johanna med=)=) Ni är för gulliga=) Så skönt att träffa er och se Madde nu efter den glada nyheten=) Super mysig kväll=)

Idag har jag jobbat till 12 inte så länge men det känns ändå. Sen har älsklingen och jag stor städat! Inte för att vi ville eller hade lust. Båda var skit sura men nu i efter hand är det så skönt att det är gjort=)..Jätte mysigt här hemma nu med levande ljus och tomtar=)

Imorgon ska vi på marknad och se om vi kan hitta dom sista julklapparna det fattas några på Patriks sida sen ska vi även steka köttbullar till jul och till oss själva och det tar ju sån himla tid att steka köttbullar! Men det ska vara köttbullar på jul! Vi ska även försöka hinna slå in lite julklappar för ingen är inslagen än! Vi har väldigt många!

Sen på måndag och tisdag jobbar jag! Ledig julafton i alla fall och det är jag väldigt glad för=)

Hoppas ni har en mysig kväll och tack snälla alla för era kommentarer dom värmer=)
Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för senast sötis :)Du är så snäll och söt! Ni är otroligt starka guman och jag beundrar er otroligt mycket!
Ett tips, lägg alla köttbullarna i långpanna och stek dom i ugnen. Jätte smidigt! ;D
PUSS!