måndag 15 december 2008

Sorg i mitt hjärta...

Vilken sorg jag känner just nu.
Lördag kväll efter jobbet säger Patrik med gråten i halsen att det har hänt en olycka i skogen och att Dacke har dött. Så svårt att sitta här och skriva men vill bara att ni ska veta så jag kan försöka gå vidare. Saknaden är stor och jag har gråtit och gråtit så jag har haft migrän och sömnbrist.
Min vackra Dacke har nu lämnat oss och vi är i chock nyss låg han hemma på mattan och rullade runt och idag är han borta. Han lämnade oss på ett grymt sätt och det är så svårt att sluta tänka på hur han dog. Jag plågar mig själv av tankarna men måste försöka tänka på at han har det bra nu i himlen med Rambo. På 6 månader har jag nu förlorat 2 av mina bebisar och mitt hjärta brister. Dom är som mina barn och det kommer ta ett bra tag innan jag kommer kunna acceptera och förstå att detta har hänt. Att livet kan vara så orättvist!

Nu vet ni och jag orkar inte skriva mer.
Skriver igen när allt har lugnat sig lite....

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du klarar dett amikaela <3'
Finns för dig <3

Anonym sa...

Mitt hjärts brast med dig min vän! Jag kan inte beskriva med ord hur ledsen jag är.. allt är så hemskt, du har ju förlorat 2 av dina
älskade bebisar så fort, det önskar man ingen! Jag finns alltid här hos dig min vän, du behöver inte känna press på att höra av dig till mig. Jag vet att du/ni går igenom en mycket svår period, så ni behöver ork till att bearbeta detta. Väntar på dig min vän.. ta all tid du behöver. Ni klarar detta, ni delar samma smärta och sorg. Älskar dig så!
Många många kramar till dig från din vän Bumbi!
Ps. det är verkligen starkt gjort av dig gumman att du orkar skriva om detta så snabbt! DU är stark! Ds.

Anonym sa...

Fy så hemskt och tråkigt! :( :( :(
Gjorde ont i hjärtat på mig när jag läste!
Jag vet hur det är att mista en kär vän och familjemedlem:(
Ett husdjur sätter så tydliga och djupa spår i ens hjärta, och inget blir sig likt när dom en dag tyvärr lämnar en:(

Beklagar verkligen!
Varma kramar

Anonym sa...

hej min vän, ajg tänker på händelsen mycket och jag vill dela din sorg genom att bära lite av bördan åt dig, vill inte att detta ska hända någon och så händer detta er två gånger under en kort period.Men de har varandra uppe i himlen och tänk va de busar runt där uppe fast tänk om jag kunde ge tillbaka de saknade till dig men det går ju inte.Ni kommer klara detta, det vet jag. även om det kommer ta tid så kommer saknaden aldrig att försvinna.tycker om dig mycket min vän och jag vill att lyckan ska vara med dig mer och hoppas att den är med err en mycket lång tid framöver, ni behöver det verkligen båda två. Som andra skriver så håller jag med om att du är stark och att du kommer klara detta bra. skickar er en bamse varm kram och styrka. inget kommer vara den andra dagen sig lik mer men du vet att man ska tänka positivt även om det verkar svårt just nu. tänker på er. ta hand om varandra så ses vi när ni orkar! puss

Anonym sa...

Tänker på er!Kramar

Anonym sa...

Hoppas allt är bra med dig. kram