måndag 22 december 2008

Dan före dan föredoppare dan=)

Hej!


Idag är det måndagen den 22:e December!
Dan före dan före doppare dan=)
Ååå vad jag älskar julen och i år känns det som det kommer bli en jätte mysig och härlig jul=)
Jag älskar julen som många kanske redan har förstått. Inte bara julklapparna utan maten, träffa familjen, kalle anka, godiset, myset och alla härliga skratt!
Vi är färdiga med alla våra julklappar och det är skönt men vi har inte slagit in en enda så i morgon blir det att slå in hela dagen tror jag!
Älsklingen och jag har en tradition att sitta tillsammasn och mysa på uppersittar kvällen=) Vi griljerar skinka och gör oss den första skinksmörgåsen, kokar glögg, tänder ljus sätter på julmusik och spelar även bingolotto=) Det är tradition vi har gjort sen vi blev tillsammans och vi längtar båda till just den kvällen=) I morgon är den kvällen här=)=)

Idag jobbar jag kvällen och i morgon förmiddag men som tur är e jag ledig julafton=) Jobbar juldagen och annan dagen men huvudsaken är att jag får vara hemma på julafton=)

I år ska vi vara hos mormor men innan vi åker dit åker vi alltid till Patriks bror med familj och hans pappa för att äta julfrukost och byta julklappar=) Jätte mysigt=)

Nu måste jag fixa i ordning mig till jobbet! Ha en toppen dag! Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

En riktig riktigt god jul till dig gullet! :)
Många många tomtekramar till dig gumman min! :) Älskar dig masssooorrr :)